Mystery shopping

 

Vânzări ratate?

  • Concurenţă puternică?
  • Vânzători-consultanţi neloiali?
  • Cheltuieli de publicitate exagerate?
  • Sunt promovate doar produsele cu % mare salarial?
  • Organizare şi amenajare ineficientă a punctului de deservire?

Cu Mystery Shopping obţineţi controlul şi profitul în acelaşi timp.

 

Stiati ca?

  • Plecarea clientilor la o alta firma se datoreaza in proportie de 70 la suta calitatii proaste a serviciului oferit?
  • Pentru a atrage un client nou e nevoie de resurse de 10 ori mai mari decat pentru a pastra un client actual?
  • Clientii nemultumiti de obicei nu scriu plangere firmei, ci povestesc experienta lor negativa la aproximativ 5 - 10 persoane?
  • Majoritatea clientilor identifica firma cu personalul implicat in vanzari sau cu cei care intra in contact?

 

Mystery Shopping se desfasoara astfel:

  • Consumatorii Misterioşi – cumpără un produs, pun întrebări, solicita rezolvarea unei probleme specifice.
  • Fiecare contact este înregistrat în format audio şi transpus într-un chestionar.
  • Datele sunt apoi colectate pentru elaborarea evaluării (amabilitatea, corectitudinea si cunostintele angajatilor, evaluarea produselorsi a complexitatii ofertei, timpul de asteptare, ambianta etc.) şi a recomandărilor privind procesul de deservire.

 

Beneficiul obtinut:

  • a vedea prin ochii clientului obisnuit serviciile oferite
  • evaluarea performantelor angajatilor si identificarea domeniilor pentru dezvoltare
  • fidelizarea clientilor printr-o aplicare permanenta a standardelor si normativelor interne de comunicare si deservire
  • evaluarea serviciului oferit de firma in concordanta cu serviciile firmelor concurente, aflarea atuurilor si punctelor slabe ale acestora
  • mentinerea aceluiasi standard de calitate in oricare din unitatile de deservire
  • promovarea si expunerea adecvata a produselor de catre unitatile de deservire cu amanuntul partenere
  • exercitarea unei influente sporite asupra subordonatilor.

 

Mystery Shopping are formele:

  • Evaluarea standard
  • Evaluarea integritatii morale a angajatilor, loialităţii acestora si a respectarii legii
  • Evaluarea telefonica
  • Evaluarea merchandising-ului
  • Evaluarea concurentei (serviciului si a preturilor).

 

De ce AEGIS Consulting?

  • Consultanta in interpretarea datelor obtinute si luarea celor mai bune decizii de marketing;
  • Oferta personalizata si analiza necesitatilor firmei direct de catre specialistii nostri;
  • Preturi competitive;
  • Cunoasterea pietei locale;
  • Oferirea altor servicii suplimentare de cercetari, consultanţă şi training.

 

Clientii serviciului Mystery Shopping sunt: 

companiile care intra in contact direct cu clientii lor:
Magazine, show-room-uri, hoteluri si unitati de cazare, restaurante, unitati fast-food, cluburi si baruri, institutii financiar-bancare, companii aeriene si firme de transport, unitati de turism, cluburi de fitness, saloane de infrumusetare, benzinarii, dealeri si service-uri auto, cabinete medicale, unitati de franciza, firme de distributie si alte societati de servicii diverse.