Articole

De ce pierzi vînzări cînd nu-ţi iei notiţe şi cum trebuie să-ţi salvezi informaţiile

articol de Mircea Enescu | 01.04.2014
De ce pierzi vînzări cînd nu-ţi iei notiţe şi cum trebuie să-ţi salvezi informaţiile Pentru a identifica seniorii prezenţi la o orice întîlnire de interes pentru participanţi se spune, pe bună dreptate din punctul meu de vedere, că este suficient să fii atent la cine îşi ia cele mai multe notiţe. De ce? Pentru că cei tineri şi fără experienţă încă nu au realizat un adevăr fundamental în business şi în viaţă dacă vrei să ţii minte informaţiile care te pot afecta. Şi mă refer aici la faptul...

Dentistul vînzător

articol de Joey DeMicco | 18.03.2014
Dentistul vînzător “Cel mai bun doctor din lume este veterinarul. El nu poate să întrebe pacienţii ce îi deranjează- el trebuie doar să ştie”                                                   &n...

Ghidul unui apel telefonic de succes

articol de Alex Dinu | 13.03.2014
Ghidul unui apel telefonic de succes În ziua de astăzi, indiferent că suntem agent de vînzări, agent de telesales, director de dezvoltare sau mai ştiu eu ce, folosim telefonul din ce în ce mai mult: pentru a vinde, pentru a cumpăra, pentru a ne stabili întîlniri. Tocmai de aceea, din ce în ce mai mulți oameni caută informații legate despre cum sa aibă succes şi să îşi atingă obiectivele în urma unui apel telefonic de vînzare. ...

Vînzări: Exemple de întrebări cu care să-ţi abordezi potenţialii clienţi

articol de Mircea Enescu | 07.03.2014
Vînzări: Exemple de întrebări cu care să-ţi abordezi potenţialii clienţi Te gîndeşti că o "poezie" bine învăţată despre produsul tău şi incredibilele sale avantaje reprezintă cheia succesului în vînzări? Eu zic să te mai gîndeşti o dată! Iar dacă în prezent foloseşti o poezie cu care-ţi abordezi clienţii, atunci adu-ţi aminte cît de "bucuroşi" sunt clienţii să te audă. Cheia succesului în abordarea potenţialilor clienţi o reprezintă într...

Stresul- monstrul care nu mă mai sperie

articol de Ursachi Corina | 11.09.2013
Stresul- monstrul care nu mă mai sperie   Țin să-ți ofer cîteva metode pentru a depăşi stresul la locul de muncă. Salvează lista pentru a şti ce să faci în momentele de stres.   1. Gustare delicioasă. Produsele care provoacă eliminarea endorfinelor, sau cum le mai spunem „hormonii fericirii” fac ziua de lucru să fie mai productivă, iar buna dispoziţie să plutească în aer. Pentru aceasta, nu ezita să faci o pauză pentru un brunch (între...

Cum am transformat 24 ore de haos în 8 ore productive.

articol de Ursachi Corina | 05.09.2013
Cum am transformat 24 ore de haos în 8 ore productive.   Dat fiind faptul că avem cu toţii 24 de ore pe zi, doar modul în care le folosim și cum ne facem managementul timpului face diferența între oamenii productivi și cei cărora cele 24 de ore nu le ajung. Cum facem ca acele 24 de ore să ne fie suficiente pentru a ne deplasa înspre obiectivele noastre? Cum ne gestionăm timpul în mod eficient?   Iată cîteva sfaturi de management al timpului de la traineru...

Detectorul de minciuni

articol de Vitalie Popescu | 05.04.2012
Detectorul de minciuni  Training „Detector de Minciuni” Fără fire! :)         Unde este nevoie de un Detector de Minciuni? 1.      Creditare, Microfinanţare, Leasing: (Inspectori şi ofiţeri de creditare) 2.      Asigurări şi Securitate (Evaluatori de bunuri şi de daune) 3.      Agenţii publice (Notari şi Avocaţi) 4.      ...

Cum aleg un training potrivit?

articol de Eugeniu Girla | 17.03.2011
Cum aleg un training potrivit? O intrebare actuală pentru piaţa corporativă din Republica Moldova, caracterizată de o evoluţie bruscă a ofertei de instruire în domeniul business. În ultimii 2-3 ani, au apărut tot mai multe companii de training şi consultanţă ce oferă instruire pentru angajaţii intreprinderilor locale. Odată cu diversitatea acestei pieţi, a apărut şi dilema – Eu ce aleg? Ar fi aceeaşi incertitudine pe care o ai  într-u...

Ideile nu se spun, ci se vând

articol de Timpul de Dimineata | 22.02.2011
Ideile nu se spun, ci se vând „Mintea noastră este un lucru minunat!  Începe să funcţioneze din clipa  în care ne naştem şi nu se opreşte până în clipa...  în care ne ridicăm în picioare să ţinem un discurs!!!" (Roscoe Drummond)     Ana Niculăeş, Coordonator Programe de Dezvoltare, Compania Aegis – Business Trainings with Money Back Garantee Principiul de bază al comunicării este simplu: Nu...

European Sales Academy te ajută să devii un vânzător de performanță în 12 zile

articol de Unimedia | 22.02.2011
European Sales Academy te ajută să devii un vânzător de performanță în 12 zile Abilitatea de a comunica și de a-ți vinde serviciile şi produsele poate fi învățată rapid și eficient. AEGIS te ajuta să pătrunzi în secretele vânzărilor de performanță doar în 12 zile, prin programul European Sales Academy. Acesta oferă cursuri de Bussines Comunication, Time Management, Stress Management, Negocieri, Retorică și Comunicare. „Impresiile sunt din cele mai plăcute, este un training care te dezinhibea...

„European Sales Academy” - un pas sigur spre succes

articol de Timpul de Dimineata | 22.02.2011
„European Sales Academy” - un pas sigur spre succes  Pe 4 şi 5 februarie s-a desfăşurat cel de-al doilea modul de cursuri la „European Sales Academy”. Şi de această dată, atmosfera a fost absolut unică, toţi cei implicaţi fiind atraşi într-un proces animat de învăţare, în cadrul căruia încă o serie de întrebări au luat forma unor răspunsuri argumentate şi excelent exemplificate.  Cursul s-a axat pe un volum foarte dens de informaţie îm...

Impulsuri mici cu efect mare in vânzare

articol de Vitalie Popescu | 21.02.2011
Impulsuri mici cu efect mare in vânzare Modulul doi al Academiei AEGIS de Vanzari se focuseaza pe relația care trebuie să fie stabilită cu viitorii clienți. Jack Trout, cunoscut mai  ales pentru principiul „Diferențiază-te sau mori”, a fost „prezent” printre participanții Academiei AEGIS timp de două zile. Motivul este evident – vânzătorii de succes investesc suficient timp pentru a se vinde pe ei înșiși, sau, altfel spus, pentru a-și ...

Investitia in leadership - o investitie strategica

articol de Vitalie Popescu | 12.02.2011
Investitia in leadership - o investitie strategica A investi pentru a imbunatati calitatea leadership-ului dintr-o companie, in perioade de crestere sau stabilitate economica, este o decizie admirata de toti angajatii. A continua sa intaresti competentele de leadership ale managerilor in perioade dificile, este o decizie strategica care mentine increderea si creste loialitatea angajatilor! Cum va arata 2009? Cum vor modela criza financiara si dificultatile care se intrevad prioritatile stra...

Cind un team-building devine reusit

articol de Vitalie Popescu | 17.07.2009
Cind un team-building devine reusit Notiunea de team-building a devenit extrem de difuza ultimul timp. Incercarile unor companii de a se pozitiona ca prestatori de training se limiteaza deseori la organizarea asa- numitor team building-uri... O experienta unica de felul sau a fost team building-ul pentru Bayer-Shering Pharma in Moldova. O echipa extraordinara, care demonstreaza potentialul sau in fiecare zi, a participat la o serie de activitati care au abordat sarcina de con...